عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، گفت: بررسی وضعیت نرخ بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و تسهیل تردد زائران در اربعین حسینی(ع) دستور کار نخستین جلسه کمیسیون عمران مجلس خواهد بود.

ورود کمیسیون عمران مجلس به وضعیت نرخ بلیط‌ها در اربعین

سیدجمال موسوی در خصوص سفرهای ایام اربعین حسینی(ع) و نرخ بلیت‌ها در این روزها گفت: با توجه به اینکه در آستانه سفر زائران اربعین حسینی هستیم نگرانی افزایش قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس وجود دارد. لذا در نخستین جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس ادامه داد: در نشست کمیسیون عمران موضوعات مرتبط با برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی و تردد آسان و بدون مشکل مسافران را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ضمن تسهیل تهیه بلیط برای زائران، قیمت ها نیز نوسان نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه زائران اربعینی باید همانند سال گذشته از شرایط خوبی برای این سفر بهره‌مند باشند، تاکید کرد: تلاشمان این است که همانند سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت راه و شهرسازی با رعایت تمامی جوانب، نرخ ثابتی را برای ناوگان زمینی هوایی و ریلی در سفرهای اربعینی تعیین کرده و مجموعه های مختلف را نیز مکلف به رعایت کنیم تا مردم با کمترین دغدغه در این مراسم حضور پیدا کنند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.